Nové kolejiště.
Vítejte v sekci o novém kolejišti. Část původního sice zůstala, ale podstatná část je nová. V jednotlivých podsekcích ( Stavba, Motto, Popis apod.) najdete informace o jeho vzniku, provozu atd.
Námět: dopravní uzel na jednokolejé trati.
Období: 1970 - 1980 - IV. epocha.
Roční doba: pozdní léto.
ZÁKLADNÍ INFORMACE.
Jednokolejná trať přicházející z vnitrozemí (skryté nádraží) končí ve stanici CHUDÍN. Stanice je postavena jako úvraťová, ikdyž lze z pokračovat po místní trati do stanice VESELKA. Po provedení obratu lokomotivy vlak pokračuje po další trati podél toku říčky ČEŘANKA přes staničku PLANÁ pod Chudštejnem do stanice CTIBORY ( do skrytého nádraží). Délka viditelné tratě je 10 m mimo úvraťovou stanici. Z ní ještě 2 m než zmizí vlak z dohledu. Na trati jsou 3 průjezdné tunely o celkové délce 1,3 m, dále 5 mostů o celkové délce 1,05 m. Nejdelší z mostů má 40 cm. Na trati je zastávka CHUDŠTEJN.
Plocha kolejiště je nyní zhruba 30,5 m2 a k tomu navíc skrytá stanice má plochu 4,5 m2.